Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Im Journalist and i really love to express my thoughts and opinions free anytime! I love fashion style,beauty and technology.. Enjoy!

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

I presents you.. da daaaa






          Γεια χαρά σε όλους όλες! :)
                 Είμαι η Φωτεινή και μαζι θα κανουμε το ταξιδι στα Media για οτι γραφετε και μας κινει το ενδιαφερον! Παντα καλοπροαιρετα!
Αυτή είναι η πρώτη μου απόπειρα να σας δείξω  και την άλλη πλευρά μου που είναι οι απόψεις μου για ότι κυκλοφορεί στο τύπο περιοδικά τα πάντα!Από κοσμικά και ότι άλλο προκείψει!! Μου αρεσει το γραψιμο και ιδιαιτερα ο ελευθερος και γραπτος λογος! Εύχομαι να στηρίξετε αυτή την προσπάθεια και  να λέμε ΕΛΕΎΘΕΡΑ της απόψεις μας εδώ μαζί για ότι μας κάνει εντυπωση στα MEDIA κ όχι μόνο!! Kατι σαν "τηλεκριτική" , μπορειτε να μου λετε και τις ιδεες σας ακομη και με τα θεματα που σας κανουν εντυπωση κατα καιρους και να τα συζηταμε εδω παρεα!

Καλη μου αρχη λοιπον!!
xxx


4 σχόλια:

  1. Kalh Arxh kai kalh dunamh gia tous stoxous pou ebales :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. wow! ευχαριστω Αgatha μου! Ειναι πολυ σημαντικο να σε στηριζουν σε οτι κανεις! :*

      xoxo

      Διαγραφή
  2. Καλή αρχή Φωτεινή!
    Ελπίζω να πραγματοποιήσεις κάθε σου όνειρο και κάθε στόχο που έχεις θέσει :)
    Επίσης,παρακολουθώ και το κανάλι σου.Έχω να σου πω ότι,μεταδίδεις τόσο πολύ τη θετική σου ενέργεια που περιμένω με ανυπομονησία νέο σου βίντεο κάθε φορά.
    Συνέχισε έτσι...είσαι πολύ γλυκιά!!!


    Αν θες,μπες να δεις και το δικό μου blog(είμαι νέα στο χώρο).Θα χαρώ πολύ :)
    journeytofantasy.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε υπερ ευχαριστω για τα υπεροχα λογια σου!!!! Τιμη μου!
      Εχω κανει ηδη follow στο blog σου ειναι υπεροχο επισης καλη αρχη! :) u welcome!

      xoxo

      Διαγραφή